want u to know

Sabtu, 18 Oktober 2008

up dated..

Malas tull lepas-lepas raya nie.... kaki pulak bengkak.. hari nie pergi repair keta..sementara tunggu siap. datang update jap.. saje.. memnuhkan masa lapang..dari aku dok menung dekat woksop baik aku masuk sini... .. apa nak citer.. minggu depan aku pegi langkawi kursus dengan Azizah, Lai dan Ayuni ( Kp Kinta) .. dok kat Hotel helang... rasa-rasa nak bawa family..tapi tengok la dulu.. beso belanjanya tu hehe.. pastu masa kurang pulak..baik aku pergi sorang next time baru bawa dema semua.. tengok la camana ..
Habis Raya.. pokai nie..keta pulak wat hal... ala la la.. nasib Jerung akutu ok jer tak meragam steady jer.. minggu depan rehat la keta-keta aku.. pergi naik keta jabatan ke Langkawi nanti..
k la.. nak surfing sesaja..nak masuk silverian ngan mhcc jap.. kot-kot ade citer best.... ahh ngantuk la pulak... he he

Tiada ulasan: