want u to know

Jumaat, 28 Disember 2007

Peti Ais Baru

kul 8 malam smalam dah sampeii peti ais baru aku.. aku rasa tempah toshiba tapi sampai Sharp heh tringat kat Sharp-sony plak.. tersedak die agaknyer tengoh dinner tu agaknyer .. tapi lantak ler.. janji peti ais.. pikir-pikir balik.. rasanyer mas pergi kedai tu yg toshiba tu tak ada stok kena tunggu 2-3 hari lagi so orang ghumah aku cakap belasah jer mana yang ada .. betul lah agaknyer sharp tu.. pas tu ngemah ler apa lagi, bertabur barang aku kat dapur tu lepas peti tu rosak .. sampai kul 12 tgh mlm ngemah sensorang..ate peti ais lama tu cenonet.. yang ni beso sikit.. udoh rase kosong jer... .. esok nak pergi jumpa kontraktor pulak.. nak renovate rumah tu.. dapur tu kecik sangaat la.. susoh nak masak.. kenkadang tengah masak haiqal datang... bahaya nak dukung dia lagi... minyak pasa dalam kuali la.. ayor panas la...
petangni nak pergi tesco.. hu.. beli apa ekk.. esok nak wat nasi dagang la... lusa kalu jadi nak pergi TT kat mana tah si Capslock tu nak buat..

2 ulasan:

xillix axillixa berkata...

uit..tingat kat sharp_sony... ada gak tersedak..tapi bila ntah...eh eh perasan lak..ecececeh..sharp_sony nih

Limau_tambun berkata...

ha ha ha.. tul la tu.. ak tambah kat tulisan sharp tu.. tulih sony kat blakangnyer..