want u to know

Jumaat, 2 November 2007

Rabu..14 november harga emas mahai la..

fuh.. hujan yang lebat dekat ipoh tengahari tadi.. kejar ke Kuala Kangsar kejap ambil rantai anak aku ..tempah bulan lepas.. terkejut..Emas 916 bulan lepas RM 83 tadi dah RM 94 1 gram.. nasib tempah awal kalo tak mau kena tambah dekat 3 ratus .. Naper harga emas mahai sangat ek.. dulu (Tahun 1994) masa kawin teman beli rantai orang ghumah tu RM 700 jer dalam 27 gm skrg sajer kira dalam RM 2500 fuhh.. kalo dulu wat bisnes nie untung oo... agaknyer tahun depan leh sampai RM 100 1 gram.. so saper nak kawen cepat ler nyimpan...mas kawin pun mau naik... . nasib ler teman dah kawin tak payah pening mikio...

2 ulasan:

---> kelat berkata...

alooo bro.. kelat baru balik dr kedai emas td... nun, kat pasabina... nak tahu ke baper dah skrg rege meh???

---> 916 RM96.00 segram...

huhuhu...

jillian de jill berkata...

jangan cakpa diri dah lepas brolimau... anak anak ada tuh... nyimpan nyimpan lahuntuk deme