want u to know

Isnin, 16 Julai 2007

lama bebeno aku tak update




huhuhu.. lamaa beno rasanya tak update blog ni.. bzz bebeno dengan kerja.. nasib la..


tak der citer baru nak di kongsi bersama cuma tensen ngan aku nyer keta jer.. jemaat tu hari buat hal lagi.. nasib ada van sebijik.. leh juga pergi kerja.. petang ni baru siap.. RM 220.00 siap duit jer jemaat tu hari repair van servis econ.. masuk DVD ... bla-bla-bla.. 1 k jugak.. nih tengah carik spot rim.. dah 2-3 kedai pergi..lom jumpa lagi nih... sok dah siap nak letak gambo kat sini..
yang atas tu gambar sempadan kampung aku ngan temerloh.. lama tak balik kampung rindu tul... kat mak ngan ayah.. cuti sekolah sok bru bawak dorang suma balik...

1 ulasan:

kelat berkata...

huwaaaaa... lama x balik pahang... windu nyer kat dema... erm... mungkin ujung thn ni kelat balik sane kot... nengok replika ni kat maran.... adeiii... tingat masa stadi kat poli dolu2... huhuhu