want u to know

Isnin, 31 Disember 2012

menghampiri 2013

12 malam ... memasuki 31 disember 2012.. hari terakhir untuk 2012.. esok 2013 akan menjelang.. semoga 2013 akan lebih membahagiakan..... kami sekeluarga..
Ayong akan menghadapi SPM.... esok nak hantar dia ke Asrama... semoga berjaya nanti

Jumaat, 23 November 2012


Musim hujan di Cameron Highlands........ Sejuk Giler .. kadang-kadang rasa x tahn dok sini.. tapi seronok gak.. anak-anak seronok..

Khamis, 15 November 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU KAKAK

Selamat Pengantin Baru untuk Kakak..10.11.12. nak letak semua gambar x muat

Rabu, 31 Oktober 2012

Dah pindah ke Cameron............. sejuk

Isnin, 23 Januari 2012

muzium perak


PERLIS....!!!!

Beseri.. Perlis... huhh jauh tu.. Ayong dapt MRSM kat situ.. 8 hb nak lapor diri..
ermmm ok la jugak tu ..tapi jauh x bley le tengok tiap minggu cam kat Chulan.. ha ha padan muka dia.. pepandai le berdikari sok.... Apiza... tunggu kot-kot dapat KRK.. harap dapat ler
menyambung legasi Chulanian.. dari mama dia.... ayong dia.. Hairi dan Alissa
masih kat Seri Mutiara tahun 4 dan 3.. Haikal ( mix orang putih dia cakap ler)
still kat Taski.. aku ha ha ha.. jadik ke nak tuko nie.... hanya takdir menentukan

Ahad, 1 Januari 2012

2012

SELAMAT DATANG 2012.. SELAMAT TINGGAL 2011..Semoga 2012 akan membawa kebahagiaan buat kami sekeluarga.. amin

Jumaat, 30 Disember 2011

29 disember

beberapa hari lagi .. tahun baru 2012 bakal menjelang... tahun bertenang.. tak ada siapa ambil exam.. aku pun dah lulus.. wife pun dah lulus... 2011 memang tahun lulus peksa buat kami sekeluarga..ha ha..banyak kenangan pahit dan manis yang akan di tinggalkan..... semoga 2012 lebih bermakna...................

Isnin, 26 Disember 2011

TAHNIAH buat ayong !

TAHNIAH buat Mohamad Zulhilmi... (Ayong) kerana mencapai keputusan cemerlang dalam PMR.. 7A 1B.. semoga akan terus berjaya... hah Amalia Hafiza (kakak) tahniah juga dalam UPSR 3A 2B.. sama dengan UPSR Ayong dulu.. tak Mustahil boleh lawan ayong nanti.... mencapai 8A dalam PMR.. abah doakan moga korang akan terus berjaya... Zulhairi , Alissa dan Zulhaikal... pun begitu..

Isnin, 19 September 2011

ermmm

malas tull nak up dated... tapi sayang pulak blog ni kalau bior aje.. huh..nanti=nanti la.. free skett updated lagi

Sabtu, 26 Februari 2011

hujung februari

sedar-sedar dah hujung februari.. cepat betul masa berlalu... haiqal dah 2 bulan bersekolah.. dah hafal surah alfatihath.. doa masuk bilik air.. dah habis 5-6 muka surat iqra' walau pelat sedikit..
minggu lepas.. jatuh dalam bilik air.. kena 2 jahitan.. tapi dalam.. seminggu tak sekolah.. dan seminggu bersilih ganti cuti dengan Wife.. he he.. tak per.. sekarang dah elok... dan kembali
melompat.. nakal !!!!!!!!

tapi seronok.. anak-anak dah membesar.. dan tak sangka anak sulung dah mencapai umur 15 tahun 18 februari hari tu.. Happy Besday Ayong... semoga suksess dalam PMR nanti..

ok.. adios... ada masa update lagikk


Rabu, 2 Februari 2011

update

huh sejak ade FB nie.. aku jadi males nak update my blog... tapi malam ni dah download google chrome.. laju skett nak updated...
tahun ni berat sket.. ayong amik PMR... Hafiza UPSR... huh letih ...
semoga dorang akan berjaya nanti
gambar baru tak der....
huh... nanti ler ade masa aku updateddd lagikk
byesssss

Ahad, 17 Oktober 2010

musim hajii


abah dah selamat tiba di Mekah... alhamdulillah

Sabtu, 16 Oktober 2010

sayu.. bila dengar azan berkumandang

BULAN HAJI.. TELAH TIBA LAGI

13 oktober 2010, Abah telah berangkat ke Tanah Suci Mekah dan Wife telah call abah .. selamat tiba di sana.. alhamdulillah.. terima kasih kepada yang menghulurkan bantuan dari segi tenaga dan kewangan.. terutama di Kampung Senggang, Kuala Kangsar, Di Rumah Pak Cik Lan /Mak Cik/ Pak Cu/ Pak We/ Ayh Uda dan Wan Chu di Sri Gombak dan di Kg Medan Rumah Abang Lan/Lie dan Nuar.. semoga tak lama lagi kita juga akan dapat menjejakkan kaki ke Tanah Suci Mekah